haannaeeriksson

Direktlänk till inlägg 4 augusti 2013

Rubrik saknas

Av Hanna Eriksson - 4 augusti 2013 17:23

Hejsan 

jag tänker skippa presentationen för den kan ni läsa bara ni trycker här :

<------

men iaf, just nu sitter jag vid sommarstugan ute på altanen ( för att det är endast där det finns bra täckning till internet, haha ).
jag har inte mycket att skriva just nu så jag tänkte lägga upp lite bilder så länge   


det här är från när jag och mina kompisar åkte till Leksand sommarland på avslutningskvällen , det var disco,bad och attraktioner  #sommar #tripp #fun #friends 

 

               

 

 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Eriksson - 18 augusti 2013 20:07

Hejsan ! Idag har jag packat klart allt inför morgondagens flytt .. ÄNTLIGEN!! :-) Och just nu blev det regn ute så jag har bestämt mej för att sätta mig och kolla på body of proof och mysa i rusk vädret ! Vi hörs imorgon när jag skriver från fl...

Av Hanna Eriksson - 18 augusti 2013 11:03


Gymnasiet och säsongs premiären av grey's anatomy säsong 10 !! ...

Av Hanna Eriksson - 17 augusti 2013 22:09

Hejsan ! Det blev några dagars uppehåll pga flyttpackning och kryssning ! Vi kom hem till Grängesberg för någon timme sedan efter kryssningen så nu sitter jag i soffan med myskläder på och unnar mej två kinder maxi ! (det blir träning när skola...

Av Hanna Eriksson - 7 augusti 2013 17:09


hej !   idag har jag kollat lite på eniro bara ungefär vart jag ska bo i Leksand och det var inte långt ifrån skolan,tack och lov!    sen har jag kollat upp lite gym i närheten eftersom jag gillar att träna, och sen på Fredag ska jag få nycklar...

Av Hanna Eriksson - 6 augusti 2013 19:47


Hejsan! Just nu sitter jag hemma hos pappa och har precis packat klart allt jag vill ha härifrån pappa inför flytten till Leksand . Jag tycker det ska bli så kul att börja skolan ,träffa nytt folk och få klara mig på egen hand! :-) Annars gör jag ...

Presentation

Omröstning

vad vill ni se i bloggen ?
 mycket bilder
 matlagning, recept
 mode
 min vardag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards